2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 dec 2016

In je slaap een hartstilstand krijgen,….. je wordt gewoon nooit meer wakker.....

12 opmerkingen:

די מריו zei

Het klinkt wel als goed, maar ik wil er toch nog wel heel veel jaar mee wachten.

Love As Always
Di Mario

Marjolijn. zei

Als het dan toch moet, is de plek niet verkeerd, maar nu nog liever niet.

klaproos zei

dt lijkt me gewoon een van de prettigste manieren om te sterven :-)

Kay ♥ zei

Wanhoop is de prijs die men betaalt als men een onbereikbaar doel nastreeft. Dus zou ik blijven hopen op de dag van morgen ☼

Sjoerd zei

Heerlijk lijkt me dat...

Mirjam Kakelbont zei

Ik wou dat ik er voor kon tekenen!
Zonnige groet.

Rebbeltje ★ zei

Beter kan bijna niet...gewoon doorslapen.

willy zei

ik zou er voor tekenen, maar ik ben wel niet gehaast

Medium Marianne zei

Mijn schoonmoeder is zo heen gegaan, heel vredig..
Wie wilt dit niet, teken er zelf graag voor.

Tine de Jong zei

Mijn zwager is dit overkomen en klinkt wat vreemd maar ik zou dit wel willen maar voorlopig nog niet want ik heb nog veel te doen in het leven.

gerdaYD zei

Zo zou ik willen sterven, geen besef van wat je overkomt en ook geen pijn bij het overlijden...

Flavie zei

Zie ik wel zitten, maar nu nog niet... eerst nog vele jaren genieten!

Pagina's