Opmerkingen

.

17 nov. 2016

Het leven is eigenlijk te absurd voor woorden……

13 opmerkingen:

Lutje zei

vind je?

Marjolijn. zei

Soms wel....!!

די מריו zei

En soms kom je woorden te kort

Love As Always
Di Mario

Lies zei

Vaak wel, zeker (hier) nu... !
Lie(f)s.

klaproos zei

soms wel ja, en soms weet je van verbazing niet wat te zeggen zo mooi als het is :-)

Rebbeltje ★ zei

Soms heb je even geen woorden...maar leven gelukkig wel.

gerdaYD zei

Goede morgen Aatje. Zelf vind ik dat niet, ik ken maar één absurd ding: de mens...

Sjoerd zei

En ik vind dat heerlijk.

Mirjam Kakelbont zei

Soms, denk ik weleens, soms... Nee, laat maar (-:
Lieve groet

willy zei

dat vind ik niet

Merel zei

En soms vind je juiste woorden niet

francky spruytte zei

Dat merk ik iedere morgen in de spiegel.

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

Waar!
Stoppen we meteen met bloggen. Whahahahaha

Pagina's