2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

14 mei 2016

Waardeer de waardering.

12 opmerkingen:

די מריו zei

Ik waardeer het ook als ze me niet waarderen. Want als ze een mening over me hebben.. dan doe ik er toe.

Love As Always
Di mario

klaproos zei

mooi hé, wat si mario zegt,

da's nou nog eens een verstandig lief jong :-)

Lies zei

Geef ik vaak, krijg ik te weinig, vind ik...
Lie(f)s.

Anoniem zei

tja wat zal ik zeggen...hmmmm ik wens je goede Pinksterdagen met je geliefden

Medium Marianne zei

Dan voel je jezelf ook gewaardeerd ;)

willy zei

waardering.. altijd deugddoend A

Sjoerd zei

Waardering krijgen, daar doe je het toch voor...

Happy Hulk zei

Doe ik!

gerdaYD zei

Tja, het is heel belangrijk dat waardering gewaardeerd wordt, zowel door de gever als de krijger er van!

Tine de Jong zei

Altijd leuk als je gewaardeerd wordt en ik waardeer jou spinsels elke dag en ook de post van anderen hier dat ik ook best wel hierbij zeggen mag.

klaproos zei

waardering is het sleutelwoord

Kay ♥ zei

waardering moet je krijgen ... moeilijk voor sommigen hun Ego. ;-)

Pagina's