2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 jan 2016

Wanneer woorden niks meer te zeggen hebben zal het zwijgen oorverdovend alleszeggend zijn.

9 opmerkingen:

די מריו zei

Dat zijn niet de leukste situaties. Daarom is het belangrijk dat je altijd in gesprek blijft.

Love As Always
Di Mario

Lies zei

Stilte kan inderdaad veelzeggend zijn...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Dat wordt een stilte voor de storm.

Mirjam Kakelbont zei

Ik wilde hetzelfde schrijven als Lies: stilte kan veelzeggend zijn. Soms is het beter je mond te houden maar iets uitpraten is beter.
LIeve groet

Elisabeth zei

Mijn spreuk staat in de zijbalk op mijn blog .Sommige mensen kunnen maar beter heel stil zijn en blijven !!

Marianne Mareiki zei

Dat zijn veelzeggende en onaangename stiltes met heel veel lading van onuitgesproken woorden.

willy zei

voor sommige dingen zijn geen woorden voor A

Anoniem zei

ja dat denk ik ook

Rebbeltje ★ zei

Soms is een arm om een schouder veel zegggender dan woorden

Pagina's