2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

6 jan 2016

Onbegrijpleijk dat iemand moet sterven, (on)begrijpelijk dat iemand wil sterven.

7 opmerkingen:

Lutje zei

als ik denk aan mijn werk en aan oud worden zou ik in sommige gevallen ook wel willen sterven....

gerdaYD zei

Mijn moeder wilde sterven, ze heeft in alle rust van ons afscheid genomen en is naar haar overtuiging dan, bij haar twee gestorven kinderen gegaan...

Kay ♥ zei

Ik wil het toch ook zo lang mogelijk uitstellen,
maar iemand die ervoor kiest maakt allicht vanuit zijn inziens een terechte keuze.
Maar het blijft onbegrijpelijk uiteraard. ♥

Sjoerd zei

Soms kan ik me er iets bij voorstellen.

Medium Marianne zei

Niemand kan begrijpen of een voorstelling maken dan alleen diegene moeten of willen sterven.

willy zei

zo verloopt het nu eenmaal

Rebbeltje ★ zei

Daar zit nogal een verschil in...

Pagina's