2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

16 jan 2016

Laat het laatste moment van je leven het mooiste zijn.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Hebben we daar echt zelf iets over te vertellen....??

Fijn weekend AAA.

די מריו zei

Laat alle momenten van je leven mooi zijn.

Love As Always
Di Mario

Lies zei

Kon elk moment maar het mooiste zijn...
Lie(f)s.

Flavie zei

Ik hoop het!!

Tine de Jong zei

Helaas weet je nooit van te voren of het wel een mooi moment was op die dag of nacht
maar ik hoop het wel.

satoriwoman zei

Give us hope....

Marianne Mareiki zei

Niemand zal het van tevoren weten, al wensen we het allemaal.

Fijn weekend Aatje

Sjoerd zei

Gewoon lekker in je slaap overlijden lijkt me het mooiste wat er is.

willy zei

dat mag wel, maar ik ben er nog niet aan toe

Elisabeth zei

Daar kan ik me niets bij voorstellen .Ben het met Sjoerd eens !

ria zei

Voor mij zal het het laatste moment hier op aarde, 'niet het laatste' zijn.
En diegenen die erna komen kunnen wij ons niet voorstellen.
Voor enkelen werd al een tipje van de sluier opgelicht. (BDE)

Geniet maar van alle mooie momenten nog in petto!
ria39

Rebbeltje ★ zei

En niet wetende wat je laatste moment is...maar van ieder moment een mooie maken

Mirjam Kakelbont zei

Ik zou liever zien dat de momenten ervoor mooi zijn...
LIeve groet

Flavie zei

Ik probeer van elk moment het mooiste te maken...

Pagina's