2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 jul 2015

Voor sommige is het grootste probleem dat het geen probleem is.

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

Sommige mensen zoeken problemen...

gerdaYD zei

Daar moet ik toch even over nadenken Aatje, licht me even bij wil je?

Suske. zei

ik heb zo'n collega.

klaproos zei

daar is de psycholoog uiteindelijk weer goed mee:-)

Kay ♥ zei

Als je het niet kan oplossen, is het geen probleem.

Mensen willen al eens doordraven en zien meteen een probleem,
dat is zoiets als: spijtig dat we de bomen niet zien, het bos staat in de weg :-)
Nadenkertje voor die A ... toedels ♥

willy zei

sommigen zien nu eenmaal overal problemen

ria zei

dan noem ik dat pessimisten.
Mijn glas is altijd half-vol. (schol)
ria39

Happy Hulk zei

Vaak wel

Rebbeltje ★ zei

Dan valt er ook niks op te lossen...problem solved

Mirjam Kakelbont zei

Goh, je zal toch maar geen problemen hebben. Doe mij zo'n probleem ;-)
lieve groet Kakel

Pagina's