2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 jul 2015

Sterfelijk komt voor onsterfelijkheid.

5 opmerkingen:

Lutje zei

dood gaan we allemaal...
aan alles komt een end, waar ter wereld je ook bent

gerdaYD zei

Een weer zware doordenker, en echt begrijpen doe ik die niet Aatje, want je weet dat ik een dom blondje, euh, grijsje ben *wink, big smile*

Kay ♥ zei

Eén dag lang ongestoord met nietsdoen doorbrengen: dat is één dag lang onsterfelijk zijn.

Zo beste cArolus zijn er steden die onsterfelijk zijn, omdat men ze in zijn hart draagt. Doch wordt er op stille momenten nog gepraat over ene onverlAAt die dacht zijn kuren daar gaan te deponeren. K heeft vandaag de vriend gegidst langs alle bezienswaardigheden, en kan je geloven dat ik voelde dat die A ondertussen wel ergens zijn gekwAAk had gedeponeerd?! jA dus. Ondertussen heeft het kuiken je ook naar Buiten verwenst. DoerAk :p

Suske. zei

ik zal het maar geloven.

Sjoerd zei

Ik spreek u tegen, de O in het woordenboek komt voor de S...

Pagina's