2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

22 jul 2015

Met Sex is het als met het weer, het kan flink tekeer gaan, maar er zijn meer droge periodes dan natte.

11 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat is hetzelfde als met een goed glas wijn...

gerdaYD zei

Ha, daar spreekt een ervaringsdeskundige! *wink, big smile*

Lutje zei

hahaha, wat moet ik daarop zeggen, dat zal bij iedereen wel anders zijn zeker?

De Boerin zei

...eh.....Oja???..... Goh.........

willy zei

jij weet er meer van A

Kay ♥ zei

Zelfs dit doet de zon blozen ...
Ik zie die A al ... lAAt maar :-)

Satoriwoman zei

O dear

Rebbeltje ★ zei

:)

De buurvrouw zei

Hahahahahahaha.. heerlijk vind ik deze.. den A, mijn denkvermogen slaat nu natuurlijk op hol en denkt: welke periode zou het nu bij A-tje zijn???
Exkjoes me!

Elisabeth zei

Grijnzzzzz

Mirjam Kakelbont zei

Sex vind ik overrated, zoals de Engelsen het zo mooi plachten te zeggen.

Pagina's