2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 jul 2015

In de fluisteringen van de wind verdwijnt vroeg of laat alles. Zelfs het gefluister van de wind.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ooit wordt het helemaal stil, maar vandaag nog niet... :-)
Fijn weekend AAA.

Sjoerd zei

Meestal val ik dan in slaap.

joo-expo zei

mooie gedachte!

Lies zei

Toch mooi om er naar te luisteren...
Lie(f)s.

klaproos zei

mooi a

Medium Marianne zei

Fluisteringen met zoete klanken zijn aangenaam, zelfs in een briesje wind. Zelf stuur ik mijn fluisteringen met de wind mee naar geliefden, zowel op aarde als in de hemel ;-)

Fijn weekend Aatje en doe rustig aan net als ik :-)

gerdaYD zei

Tja, gisteren heeft die wind niet echt gefluisterd maar gebulderd hé Aatje?

Kay ♥ zei

tegenhanger: Emoties juichen, gevoelens fluisteren. ☼

fotorantje zei

mooi!

Rebbeltje ★ zei

Laat de wind maar fluisteren vooral op warme dagen

Pagina's