2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

24 jul 2015

De bladeren ristelsen
De wind woeit
De zee ruist
De vlieg zoemt
De donder dreunt
De zweep knalt
Het touw zwiept
De trap kraakt
De kip kakkelt en de haan kraait,
en ik ………. ik zwijg.

13 opmerkingen:

De Boerin zei

OOk best....
Kom ik morgen wel terug.

Marjolijn. zei

Dat mag, het is zomer en vakantietijd....!!

Lutje zei

en ik denk dat je stiekem toch een heel klein geluidje maakt ;-)

gerdaYD zei

Jij die zwijgt? Dat zou nog eens een wonder zijn! *wink, big smile*
Heerlijk rijmpje, dat wel en ik hoop dat je weldra weer je mondje roeren zal Aatje!

Kay ♥ zei

Jij zwijgen zegt Gerda en ik glimlach.
Maar blijkbaar is de stilte hier dan toch ook een geluid,
je hoort het, voelt en proeft wat jij bedoelt
en dat is het mooie ervan, dat men tussen die regels
de gemoedstoestand van iemand opvangt.
Spreek als het jouw moment is, een luisteraar is er altijd.

ot: woeit is dus nu opgenomen in het K-woordenboek :-)

Toedels ♥

Sjoerd zei

Haha, verstandige zet...

Medium Marianne zei


Je zit toch niet in een horror film Aatje? of voel je de herfst al aankomen? Al bij al, liever zwijgen dat een hoop kakelende woorden :-)

Fijn weekend jongen.

willy zei

mooi versje ... met een verrassend slot A

Merel zei

Tot morgen dan maar dan zeg je wel weer iets

Mirjam Kakelbont zei

De stilte van de natuur heeft vele geluiden ;-)
Lieve groet Kakel

klaproos zei

:-) leuk gevonden A:-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

en ik ..
ik luister! ;-))

fijn weekend, aaa!

Rebbeltje ★ zei

Verstandig soms... ;)

Pagina's