2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

28 jun 2015

Stel dat er geen leven
is na het leven,
en geen dood
in de dood, 
of een dood na het leven
een leven in de dood.
geen leven....
geen dood...
maar iets anders …….
iets anders….
stel dat het anders is…..
is het dan anders….
wat is dat anders..
dat anders….
anders...................

19 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Als dat eens duidelijk zou worden, zouden we het allemaal weten.
Maar we moeten het doen met het ongewisse.
Fijne zondag AAA.

Sjoerd zei

Leef je leven nu, wat erna komt is alleen maar gissen.

Suske. zei

ik gis ook niet meer, het heeft toch geen zin.

klaproos zei

maakt niet uit wat je wilt geloven geloof je,:-)
ik denk dat er een leven is na de dood:-)
we zien elkaar vast nog eens

Anoniem zei

Geen idee daarover A

joo-expo zei

ja...stel dat...

Satoriwoman zei

Wat jammer dat we nooit buiten het mens-denken kunnen stappen.
Met alle gevolgen van dien.

willy zei

stel dat....

daar zou ik in dit geval niet van uitgaan A

די מריו zei

Mmm, hier moet ik over nadenken, niet over je tekst qua tekst, maar jij zegt volgens mij dat je niet gelooft.. toch.. en dan heb je het wel over leven na de dood, maar hoe vul je die dan in? Als er geen geloof is.. waar ga je dan heen na de dood? Want als je zegt. Stel dat het er niet is, dan suggereer je dat het er wel is. Vol tegenstellingen zo.

Love As Alwyas
Di Mario

Rebbeltje ★ zei

Ha ik wacht het wel af maar een ding is zeker ik eindig onder de grond ;)

Rebbeltje ★ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rebbeltje ★ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rebbeltje ★ zei

oeps 3 is teveel haha

ria zei

je maakt het, zo lijkt mij,
toch graag moeilijk, Aatje.

Was er geen sprake van een paradijs?
ik geniet van een voorproefje, mijn tuin.

mooie zondag en niet teveel tobben,
ria39

Elisabeth zei

Ik hoop maar een ding dat Dood ook echt Dood is en daarna echt niets meer!!

Kay ♥ zei

Mochten we ooit weten, we zouden het niet willen,
mochten we het kennen zouden we het verloochenen
daarom is het beter niet te weten
en af te wachten wat er op een dag staat te gebeuren.
In wiens ogen we ook mogen kijken, ik hoop dat de blik ons bevalt.
En heel diepe nadenker deze! ♥

Merel zei

Wat zou het kunnen zijn ... Stel dat ik het wist ..,,

gerdaYD zei

Goh jongen, die vragen stel ik me nooit want ik ben er van overtuigd dat de dood definitief is. Jouw atomen zullen doorleven en nieuw leven vormen maar daar zal je geest niet bij zijn...

Mirjam Kakelbont zei

Soms zou ik willen dat er helemaal niets na de dood is. Alles zwart... Het leven vind ik al vermoeiend genoeg ;-)
Lieve groet Kakel

Pagina's