Opmerkingen

.

17 mei 2015

Als ik er morgen niet meer ben, ben ik er vandaag geweest.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dan vandaag nog maar volop genieten, dan heb je deze buit toch mooi binnen.

Fijne zondag.

klaproos zei

ik hoop toch dat je nog effe wacht A:-)

Joris Reyniers zei

Zo zie je maar dat je van elke dag moet genieten, in de wetenschap dat het de laatste kan zijn geweest. Je mag natuurlijk niet doemdenken, maar rekening houden met de realiteit van het leven. In elk geval vandaag ben je er tenslotte toch nog.

Marianne Mareiki zei


Deze dag komt er voor iedereen, leef daarom iedere dag alsof het je laatste dag is ;-)

Kay zei

Elke dag is geven en nemen,
maar ik hoop dat er nog velen mogen genomen worden.
Wat we vandaag zijn, zijn we morgen immers niet meer ;-)

Mey zei

Een cryptische A. Ik verkies ervoor te lezen dat het nog wel mogelijk is er gewoon weer te komen, te zijn, en alsnog opnieuw weg te gaan. :-)

francky spruytte zei

zo ben je er, zo niet meer en ben je geweest.

Rebbeltje ★ zei

Een waarheid als een koe...maar hoop dat je nog ffkes blijft...

Kati H zei

Doe nog maar even niet!

joo-expo zei

:-)

Pagina's