2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

26 apr 2015

Wanneer je verleden tijd bent, zorg dan dat je voltooid bent.

15 opmerkingen:

Lutje zei

voltooid ben ik al 54 jaar ;-)

Sjoerd zei

Die Lutje, ik al bijna 62...

די מריו zei

Een mooie deze dag.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Wat een schitterende woordspeling Aatje! Alleen hoop ik dat je nog lang geen voltooid verleden zijn zal zijn zodat ik nog lang van je heerlijk stekje genieten mag! En jij van het elven natuurlijk...

Margreet zei

pfff...
en zo niet?? :)

fotorantje zei

zullen we ooit voltooid zijn?
zo lang we leven leren we bij

Anoniem zei

Goeie deze :-)
Greet

gidsjoris zei

Helaas, nog zo veel onvoltooid bij mij. Ik wil er een voorbeeld aan nemen.

Medium Marianne zei


Knap staaltje Aatje,

Het hoeft niet altijd aan jezelf te liggen of je voltooid of onvoltooid bent. Soms ben je zelf al voltooid uit het verleden en de ander nog onvoltooid in gevoel.

willy zei

ik doe mijn best..

maar ben wel niet gehaasd

Kay ♥ zei

Ach als we heengaan zal er nog wel een foutje zijn he ...
Veel plezier bij het tulpies kijken!

Anoniem zei

Haha, een beetje spraakkunst vandaag. Verleden tijd, voorbij dus. Of het nu handelt over voltooid of onvoltooid, het is in ieder geval achter de rug. Of je nu leefde, of geleefd hebt, in elk geval staat er een punt achter een periode. In het eerste geval, wel degelijk een finaal punt, in het tweede geval is er misschien nog een vervolg gaande. Ziezo, we hebben gezegd.

Suske. zei

hopelijk word ik nooit voltooid.

Lies zei

Voltooid verleden...
Lie(f)s.

Mey zei

Een mooie uitspraak.

Pagina's