2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 apr 2015

Ouderdom is met krassen. Kras oudje.

15 opmerkingen:

Lutje zei

ik zit nu al vol krassen en schérren, wat gaat dat verder worden....

Boerin zonder Naam zei

Oooooo, zijn het krassen; en ik maar smeren met anti-rimpelcreme....

gerdaYD zei

Leuke woordspeling Aatje, die moet ik onthouden!

Walter zei

Alhoewel ik reeds vol met 'krassen' zit, vind ik de term 'oudje' nog niet van toepassing, maar volgens mij vinden we dat zelf nooit!

Kay ♥ zei

Ouderdom is een land dat je pas bezoekt als je je er gaat vestigen.
Krasse oudjes verdienen immers respect. ♥

Medium Marianne zei


Door het leven gekrast, maakt je nog geen kras oudje ;-)

Mooie woordspeling.

Anoniem zei

Ach ja, wat krassen, rimpels, plooitjes, grijze haren, het heeft allemaal te maken met het ouder worden. Maar ook het geheugen laat het al eens afweten. Men vergeet iets, herinnert zich sommige dingen niet meer. Maar uiteindelijk, men past zijn levensmanier aan, het ouder worden gaat dus ook gepaard met enigszins anders leven. Alvast een fijn paasweekend gewenst en geniet van de chocolade.

willy zei

dat is een mooie A

Mey zei

Haha.

Sjoerd zei

krasse, krasse, krasse...

Merel zei

Dat is hun schoonheid

Suske. zei

zolang mijn grammofoonplaat maar niet blijft haperen door al die krassen.

christiene zei

je ziet er nog goed uit voor je leeftijd....ook als je nog kras bent dat is mooi mee genomen.
A... Ik wens fijne Paasdagen!

Rebbeltje ★ zei

Yep een kras oudje zonder krassen maar wel vol rimpels :)

fotorantje zei

we mogen blij zijn wat rimpels te krijgen
gezellige paasdagen
ook al is het wat in mineur
dat zwartje nu mag springen van wolk tot wolk

Pagina's