2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 apr 2015

Als ik daar ben mis ik de wonderen van hier.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Jammer genoeg is dat zo, je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn... Het wordt dus kiezen tussen twee wonderen maar je kan helaas niet op voorhand weten welke het mooist zal zijn.

Kay ♥ zei

We dragen in ons de wonderen die we buiten onszelf zoeken.
Door goed om je heen te kijken, zie je in alles een wonder ♥

Medium Marianne zei


Wonderen zijn overal, als je ze maar ziet.

willy zei

je kan u eenmaal niet alles hebben

klaproos zei

:-)
je blijft me verbazen A:-)

Sjoerd zei

Zorg dat je overal bent...

klaproos zei

oh A..... ik ken iemand die daar is en niet hier, en van daaruit naar hier kijkt en ziet dat je verdrietig bent......
ik wilde dat ik wat van je kon wegnemen...

lieve groet,


Rebbeltje ★ zei

Zo zal zwartje naar jullie kijken.

Altijd moeilijk een afscheid van je huisdier.

Pagina's