2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 mrt 2015

Of er een hiernamaals is dat weet ik niet, een nu-namaals wel.

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

... en het nu-namaals komt slechts één keer, dus geniet van het leven Aatje!

Boerin zonder Naam zei

Ik ga het in ieder geval NU nog niet onderzoeken wat HIER NA komt...

Rebbeltje ★ zei

:)
Valt verder weinig over te zeggen

Sjoerd zei

Geniet er dan nu maar van... je weet nooit.

Kay ♥ zei

Van het hiervoormaals tot het hiernamaals, wij weten van geen ophouden. Dag jongen en verzorg je goed he ... drAAk :p

De buurvrouw zei

Dat er "iets" is dat denk ik wel.
Zo ik bij Kay kan lezen ben je verkouden dus verzorg je maar goed! En ze geven juist zo mooi weer:-(

Medium Marianne zei


Er is maar één letter verschil tussen het hiernamaals en hiernumaals, maar ozogroot.

Van harte beterschap met je verkoudheid

willy zei

hiernumaals is een zekerheid en daarom
"carpe diem"

merel zei

we zien wel als het zo ver is

Anoniem zei

smile

Elisabeth zei

Ik bid en hoop dat er geen hiernamaals is ,een keer is wel genoeg wat mij betreft !

Pagina's