2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 mrt 2015

Het is altijd zoals het is, en als het niet is zoals het is dan is dat zoals het is.

12 opmerkingen:

Lutje zei

het is wat het is, denk ik nu

Sjoerd zei

Zo is het...

gerdaYD zei

(...)
En tel je vrienden niet je jaren
Tel je leven niet in tranen
Wees gelukkig als je niet ongelukkig bent
Of ga een week lang slapen in een bed om vrede vragen
En kijken of de wereld langer draait
Ik heb mijn twijfels over nut en de noodzaak
Ik heb mijn twijfels of ik hier wel wil zijn

Maar 't is zoals het is
't Gaat zoals het gaat
We leven nu en morgen is't te laat
Het is zoals het is
Het gaat zoals het gaat
Het leven overkomt je
Wat voor plannen je ook maakt (...)
© In 't Hof met BJ Baartmans

klaproos zei

duidelijke zaak A, daar kan niks tegenin gebracht worden:-)

Suske. zei

AMEN !

Medium Marianne zei


En daar moet je maar genoegen mee nemen :-)

Elisabeth zei

En zo is dat !!

Rebbeltje ★ zei

Hoe kom je dan aan altijd ?
Als het niet is zoals het is ;)

willy zei

zo is het nu eenmaal

Anoniem zei

Daar kan men inderdaad weinig aan veranderen. Het leven komt en gaat nu eenmaal zoals het lot het met ons voor zal hebben. Het is nu eenmaal zo en het is wat het is. Is het niet zoals het is, dan toch.

Kay ♥ zei

Dan noem ik het even anders,
even een beetje van dit,
even een beetje van dat,
dus een goede mix om mee verder te gaan.
Liefs ♥

Merel zei

Het is om nog eens te herlezen

Pagina's