2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 feb 2015

Het is toch waanzin dat de mensen het leven zien zoals het zou moeten zijn en niet zoals is.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

En dat terwijl iedereen er toch middenin zit...!

Goede start van de nieuwe week.

gerdaYD zei

Misschien is het omdat je er midden in zit en niet alles vanuit het juiste perspectief kan bekijken...

Lutje zei

dromen mag

Lies zei

Gelukkig kunnen we niet alles naar onze hand zetten...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Een mens ziet nu eenmaal wat hij wil zien...

Kay ♥ zei

Ik zie in mijn leven, dagelijks het negatieve zowel als het positieve in. Ik sta daar ook bij stil, wat ik kan verbeteren of wat ik beslist moet laten. Dat is niet in één lettergreep uitgelegd, althans niet bij mij. Hoe anderen dat kunnen zegt genoeg over de auteur.
En zo zie ik dagelijks dat het leven geen sinecure is.
Lovies ♥

Anoniem zei

Er bestaat inderdaad een groot verschil, tussen het leven zoals het is en het leven zoals het zou moeten zijn. Of tenminste zoals we zouden wensen dat het zou zijn. Jammer genoeg is er dan te weinig ruimte voor het egoïsme, vermits iedereen wel een eigen willetje heeft.

Medium Marianne zei


We zien veel met onze aardse ogen,
behalve met een innerlijke blik die alles in het juiste perspectief ziet.

willy zei

waanzin..lijkt me te sterk uitgedrukt

Rebbeltje ★ zei

Dit is een hele mooie spinsel

Pagina's