2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

11 feb 2015

Heb geen spijt van de dingen die je gedaan hebt,
maar heb ook geen spijt van de dingen die je niet gedaan hebt.

13 opmerkingen:

די מריו zei

Spijt moet je nooit hebben, maak er dan gewoon leermomenten van.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

je kunt er niks meer aan doen hé, al zou je willen dat het anders was..

satoriwoman.wordpress.com zei

spijt is een vluchtadres.

Sjoerd zei

Ik kan geen spijt hebben van de dingen die ik nog ga doen... Dus achteraf klagen heeft ook geen zin.

Anoniem zei

De dingen die je gedaan hebt en waarvan je spijt hebt, kun je helaas niet ongedaan maken. Maar voor de dingen die je niet gedaan hebt en waarvan je spijt hebt, er is misschien nog tijd om die alsnog te doen.

Kay ♥ zei

Er zijn dingen die ik betreur, wie doet dat niet, maar als ik van alles spijt moest hebben had ik geen leven meer :-)

Medium Marianne zei


Niemand ontkomt aan spijt, spijtig genoeg ;-)

Mey zei

Een lastige. Spijt maakt vaak wel dat je stilstaat en om je heen kijkt naar wat je graag zou willen doen/geven.

willy zei

spijt komt achteraf en dan kan je er toch niets meer aan doen

Flavie zei

Spijt of geen spijt... het is meestal te laat.

Rebbeltje ★ zei

Je maakt altijd keuzes en soms ook wel eens de verkeerde...

gerdaYD zei

Spijt is een gevoel dat je beter kwijt dan rijk bent!

Vanessa zei

Dat vind ik mooi gezegd.
Want ik heb spijt van dingen die ik niet gedaan heb en van dingen die ik anders had willen doen, en dan blijf ik in die spijt hangen, maar dat zou niet mogen. Ik wil dan gewoon denken aan nu en wat er nog wel kan.
groetjes, Vanessa

Pagina's