2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

13 feb 2015

De enige blik die de mens van zijn toekomst heeft,
zijn de grafzerken van zijn voorvaderen.

9 opmerkingen:

Lutje zei

...hier zeg je zoiets, gelukkig zijn de herinneringen mooier

די מריו zei

Als ze dan maar niet al geruimd zijn.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

en zelfs die worden geruims ...

gerdaYD zei

Geen enkele van mijn voorouders rust nog onder een zerk, ze zijn gewoon terug gekeerd naar de sterren als stof waaruit ze door hen gemaakt zijn.... ook goed toch?

Kay ♥ zei

We weten allemaal dat het ook ons lot zal zijn,
maar als ik in de tuin des doods wandel,
weet ik dat alles op tijd zal zijn ;-)

Anoniem zei

Je moet al heel veel geluk hebben om daar soms nog een spoor van terug te vinden. Tegenwoordig, meestal omwille van plaatsgebrek op de begraafplaatsen, worden de oude grafstenen aan recordtempo opgeruimd. Dus ook dat behoort tot de nabije toekomst. Maar er zijn ook nog andere dingen om naar uit te kijken, dan enkel en alleen het graf van voorouders.

willy zei

enige ?

dat zou pas jammer zijn

Rebbeltje ★ zei

Nee hoor "blik op de weg" is ook vooruitgang behalve in de file

Mey zei

Haha. Sorry A, misschien bedoel jij het niet zo, maar dit is mijn soort donkere humor. Tegenwoordig geldt de uitspraak niet geheel meer, tenzij men zich scheel betaald.

Maar een oud kerkhof... niets geeft mij meer rust en laat me zien dat wat ik ook doe, vergeet te doen, niet wil doen, allemaal uiteindelijk op hetzelfde uitdraait. Doch streeft het dan zeker maar het gewoon goed te doen, nietwaar?

Pagina's