2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 jan 2015

Om te durven is durf heel belangrijk.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Het ligt er wel aan wat je moet durven.... :-)
Mooie woensdag..!

Sjoerd zei

Zo niet essentieel

Lutje zei

van mij wordt gezegd dat ik alles durf, maar dat toont alleen maar zo hoor ;-)

gerdaYD zei

Denk je dat? Tjiens, daar was ik nu eens nooit op gekomen zie! *wink, big smile*

Medium Marianne zei


Om te durven is heel wat lef nodig ;-)

fijne dag Aatje.

Kay ♥ zei

Als men ziet wat juist is, en het nalaat, is dat een gebrek aan moed.
Je moet moed hebben om lef te kweken ,-)

Anoniem zei

Iets aandurven garandeert daarom niet altijd een goede afloop. Het vergt vaak wat moed om iets aan te durven. Vandaar dan ok dat durf noodzakelijk is. Zonder dat is het vaak een hopeloze onderneming.

Rebbeltje ★ zei

En ik durf veel :)

Vanessa zei

Ik zou soms dingen willen durven, maar de durf om het dan echt te doen is er niet altijd...
groetjes, Vanessa

Mey zei

Heel waar.

fotorantje zei

angst is de spelbreker

Pagina's