2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 jan 2015

Het geeft een binding als mensen met elkaar delen.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is helemaal waar...!!
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

dat is waar, en het ligt er nog meer aan wat je samen deelt

gerdaYD zei

Delen is heerlijk.... tenminste: als ze het inderdaad met je doen of laten doen!

Kay ♥ zei

Helaas kom ik net bij een bevriend blogster te weten dat delen niet lukt, zelfs in de blogwereld niet.
Delen van indrukken en aandacht hebben voor wat men schrijft zou al mooi zijn maar ...
als wij vriendschap met elkaar kunnen delen, elkaar begrijpen en af en toe eens zeggen kunnen dat het mooi is, zou dat al een begin zijn. Dag A-tje dear ;-)

Mey zei

Een waarheid als een koetje A. :-)

די מריו zei

Je moet wel willen delen. Helaas is dat niet bij iedereen zo. Ik zou met jou wel een mooi nieuwjaar willen delen. ;-)

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Ja, vind ik ook, en dat wat je deelt wordt ook meer waar.

willy zei

daar sluit ik me graag bij aan

Medium Marianne zei


Verbinding in verbondenheid zijn de mooiste verbindingen.
Helaas is niet iedereen verbonden en krijgt men een onverdeeldheid.

Sjoerd zei

Het geeft een een goed gevoel als je kunt delen

Rebbeltje ★ zei

Bedenk wel wat je deelt...moet voor de ander te behappen zijn.

Pagina's