2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

1 jan 2015

Dat wat is.
Is voor de meeste mensen.
Is.
En voor enkele,
is wat is,
Is.

18 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Goede start voor het nieuwe jaar...!!
Dat is wat ik je wens.

gerdaYD zei

Wow, dit is weer een doordenker van formaat Aatje, en dat op de vroege eerste morgen van het jaar na de nacht van oud naar nieuw hihi.

Ik wens je een jaar
als een alfabet
met alle letters van A tot Z
van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
tot Zegen, Zon en Zaligheid

Happy Hulk zei

Ik wens je een geweldig nieuwjaar met iedereen die jij Lief vind.

hartelijke Hot Hulk zei

En ik denk dat ik heel dom ben, of toch heel erg de griep, want ik snap je SPINSEL niet ??? ;-)

Sjoerd zei

Voor mij is het dat...

Medium Marianne zei


Een fijn en liefdevol 2015 in alle gezondheid is wat er nu is en ik je wens.

klaproos zei

een gelukkig nieuwjaar met veel doordenksels van jouw hand A,
laat je kunnen maar weer zien, overtref jezelf:-)

Lutje zei

alles is, net zoals de start van het nieuwe jaar dat is ook niet was....;-)
/.(  ❄° : ❄ A WONDERFUL NEW YEAR!!! ❄  ° ☆ ....♫ The Warmest wishes♫...¯`*✲....¸.o´¯`o.¸(░) `O.¸¸.¸.o´¯`❄.¸(░)´*。✲´*。.❄¨¯`*✲。❄。*。¨¯`*✲

willy zei

met deze bedenking wens ik je een fantastisch 2015 A

די מריו zei

Daar moet ik maar eens zonder kater naar kijken.

Love as Always
Di Mario

Lies zei

Een moeilijke om te beginnen... !
Lie(f)s.

satoriwoman.wordpress.com zei

Het allerhartelijkste voor jou, voor nu en het hele komende jaar.

Rebbeltje ★ zei

Dat woordje IS zal nooit meer hetzelfde zijn...

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/n/nieuwjaar/animaatjes-nieuwjaar-04027.jpg

Anoniem zei

Zoals je zegt, "Dat wat is. Is voor de meeste mensen. Is. En voor enkele, is wat is, Is." Maar evengoed "Dat wat was, was voor de meeste mensen, was. En voor enkele, was wat was, was." Of bij de start van dit nieuwe jaar: "Dat wat komt, komt voor de meeste mensen. Komt. En voor enkele komt wat komt, komt". Beste A, bij de start van dit nieuwe jaar, het allerbeste voor jou en je gezelling, natuurlijk de vierpoter niet vergetend, veel geluk, liefde, maar vooral een goede gezondheid. Hopelijk voldoet 2015 aan jullie wensen en verlangens en blijven jullie gespaard van tegenslagen en onheil.

Kay ♥ zei

Is is gespinsel ontstaan in het brein ener blogger, gedachten die waren, dus is wordt was, voor ze neergeschreven worden. Aan ons te doorgronden wat is en wat was, maar welgevonden was is Is.
Ook voor jou een start met de vlAm in de pijp, zonder tegenslag noch verdriet, en gaat het toch eens even niet, weet dan dat er mensen zijn die bij Is niet meteen naar was gaan, maar aan je zijde staan.
liefs mijn vriend en tot morgen ♥

Yvette zei

oooit ben ik in sein und seit van de filosoof zheidegger begonnen.....daar lijkt dit verdacht veel op
hetwas is zal altijd te moeilijk voor me zijn lieve A vd aa
dream dreams
dit wordt goed

Suske. zei

to be or not to be dus !?

merel zei

een moeilijke , moet ik nog eens lezen

Pagina's