2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

20 nov 2014

Ouderdom is de afrekening van het leven.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

En ik die dacht dat je pas bij je dood de afrekening gepresenteerd kreeg. Momenteel vallen er slechts tussentijdse rekeningen in mijn bus hoor*wink, big smile*
Aatje, bedankt voor je steeds weer zo lieve reacties, blij dat ik je ken!

klaproos zei

die rekening komt steeds met stukjes binnen en aan het eind, de totaalafrekening....
ik wilde daar nog maar even mee wachten A

Medium Marianne zei


Wat is ouderdom? ook als je jong bent
kan je de rekening gepresenteerd krijgen.

Rebelse Huisvrouw zei

Het leven is echt wreed wat dat betreft. Ach, niet alleen wat dat betreft natuurlijk...

Sjoerd zei

Zo kun je het ook bekijken.

willy zei

da afrekening komt per definitie op het eind A

Kay ♥ zei

Ouderdom kan meer zien in een ruwe tegelsteen dan jeugd in een spiegel.;-)

Rebbeltje ★ zei

Zo ga ik hier eindigen...ben weer bij met je spinsels

Deze past wel heel goed bij de mijne ;)

Pagina's