2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 nov 2014

Het is enkel maar vandaag omdat het morgen nog niet is.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Geniet maar van vandaag, morgen komt er al weer snel aan.
Mooie dag.

Lutje zei

nu! (of nooit) ;-)

gerdaYD zei

Enkel maar?
Ik hoop de dag voor jou dat heel veel in petto heeft en dat het bovendien heel leuke dingen zijn.
Ben je een beetje gelukkig jongen? Ik hoop dàt ook uit de grond van mijn hart!

די מריו zei

Maar gelukkig weet ik dat er morgen ook een vandaag is.

Love As Always
Di Mario

Lies zei

Vandaag heeft zorgen én leuks genoeg...
Lie(f)s.

willy zei

en morgen wordt vandaag

Kay ♥ zei

Logisch toch , dan komt morgen, overmorgen en de week erna.
Vooruit tellen kunnen we, terugkeren echter niet.
K groet die A ♥

Medium Marianne zei


Vandaag hier en nu omdat morgen nog niet bestaat.

Fijne avond Aatje

Rebbeltje ★ zei

Maar die gaat wel komen ;)

Flavie zei

Hier en nu!

Pagina's