2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 okt 2014

Het beste advies een man zijn zoon kan geven is "Leer goed zoenen".

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. dat is inderdaad hééééél belangrijk! :-)))

Marjolijn. zei

Dat is natuurlijk nooit verkeerd..!

Lutje zei

hahaha, dat is wijs en ik hoorde het nog nooit

gerdaYD zei

...
Want vandoag is zoenen daag
Dat alles weer ens maag
Ut leeve is un fees
En altied al gewees
Joa ich hob michzelf beloaf
Dit nump mich geane auf
Vuur mich wurd dit vandaag de sjoenste daag (...)
© Beppy Kraft
... op jouw blog althans hihi, met die heerlijke raad van de vader aan de zoon. Maar Aatje, mogen vrouwen dat ook doen? Hopelijk wel want ik heb er zin in jou een flinke klapzoen te verkopen *wink, big smile*

Sjoerd zei

Daar moet je veel voor oefenen...

willy zei

en daar is niets mis mee...

Kay ♥ zei

Als iemand mij kust en ik voel vlinders dan is dat wel mijn maatje uiteraard,
als iemand mij kust en ik voel vriendschap dan is het ook een vriend,
maar helaas kreeg ik al wel meer een Judaskus, dus die vermijd ik beter.

ot: voor jou zijn er mattekloppers en klapzoenen voorzien nah. ♥

Rebbeltje ★ zei

Als dat alles is ;)

christiene zei

Een advies is dat nog van deze tijd.

Ik wens je een goed weekend....A
een zoentje er bij....
misschien staan ze in de rij....

Medium Marianne zei


Zolang het daarbij blijft.... :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Meer kan ik hem niet leren? ;-(

די מריו zei

Zal ik dan nog wel even wachten totdat ik het Yaron vertel.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

ohhh wat erg als je dat niet kan :-) de liefde van je leven gaat aan je voorbij:-)

Pagina's