2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

5 okt 2014

Ben blij dat je blij bent.

17 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat vind ik nu ook...!!
Fijne zondag.

Lutje zei

andersom is dat ook zo, ik ben blij als iemand blij is, die gezichtjes stralen dan zo

gerdaYD zei

... en ik ben blij dat JIJ blij bent, althans dat hoop ik zo voor jou lief Aatje!
En bedankt voor je al even lieve reactie hoor!

Sjoerd zei

Ik ben blij voor iedereen die blij is.

Medium Marianne zei

Ik ben blij dat jij blij bent.
Zo zijn we samen blij :-)

Suske. zei

Blij maakt blij.

די מריו zei

En dat maakt mij weer blij.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

Gedeelde vreugd, dubbele vreugd; gedeelde smart, halve smart.
blij dat blijheid, jou blij maakt ;-)

Anoniem zei

Hallo,
Dan zijn we toch al met twee blij hé. Maar wellicht zijn het er heel wat meer vandaag. Sommigen blij dat het weekend is, anderen blij dat ze niet hoeven te werken vandaag, anderen alweer blij dat hun pleog vandaag gewonnen heeft, sommigen blij dat het regent en enkelen blij dat ze niet langer hoeven te werken. En wij blij dat jij blij bent dat we blij zijn.

willy zei

iedereen die blij is, maakt me ook blij

Flavie zei

Ik ben heel blij met mezelf! :)

merel zei

en ik ben blij als je blij bent

fotorantje zei

ahwel ik ook

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat is oprechte blijdschap! :-))

Rebbeltje ★ zei

Meestal ;)

fotorantje zei

ahwel ik ook

fotorantje zei

haha das duidelijk dus, k had al gereageerd

Pagina's