2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 sep 2014

Wanneer ik sterf is dat de dag dat ik sterven zal.

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

gelukkig weet je niet welke dag dat is.

Rebbeltje ★ zei

Nu mag van mij nog heel lang duren voor het zover is...

די מריו zei

De dag dat je gaat sterven is misschien nog niet eens de dezelfde dag als dat je sterft.

Love As Always
Di Mario

Merel zei

Laat dat nog heel ver weg zijn

Merel zei

Laat dat nog heel ver weg zijn

ria zei

de dag en het uur zijn ons onbekend,
maar hoe ouder we worden, des te dichter komt die dag. Ik hoop dat het vredig is en niet zoals nu op de slagvelden van IS

slaap toch maar rustig,
en mooi weekend,
ria

klaproos zei

ik hoop voor jou dat je dan vredig inslaapt,

Kay ♥ zei

Een mens sterft een ziel niet,
die dwaalt door de eeuwen heen en laat zijn indruk na!

fotorantje zei

enkel het lichaam zal sterven, en dat moeten we allemaal

Suske. zei

goed dat je het weet.

Pagina's