2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 sep 2014

Ik denk te weinig bij mijzelf dat ik aan mijzelf moet denken.
Jij denkt te weinig bij jezelf dat je aan jezelf moet denken.

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dan kijk maar eens op mijn blog vandaag...

gerdaYD zei

Dat is inderdaad zo bij jou en bij mij... maar of het ook voor een ander geldt... dat vraag ik me soms af hoor!

Kay ♥ zei

Een egoïst die daarin slaagt noemt men een persoonlijkheid.Egoïsme mag best aan de orde komen, in noodgevallen.
Nu vraag ik mij af of Bloggen een noodgeval is.

Medium Marianne zei


Dan toch maar eens meer aan jezelf gaan denken.
Een gulle middenweg van denken doet niemand tekort.
En maakt mensen tevreden..

Rebbeltje ★ zei

Als je het zelf niet doet wie dan wel ?

Pagina's