2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

26 jul 2014

Ondanks alle problemen met ouder worden is het beter ouder te worden dan niet oud worden.

9 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

tja, wat is beter?
ik zou het niet weten.

fijn weekend, aaa!

Lutje zei

gezond oud worden, dat is het!

די מריו zei

Het liefst zonder lichamelijke en geestelijke ongemakken.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Wat problemen? Waar zijn die? Ik merk er niet veel van, integendeel, het ouder worden is een zegen... en zoals je al zegt; beter ouder worden dan niet oud worden!

Medium Marianne zei

Wat is oud als je je geestelijk jong voelt.Dan neem je lichamelijke ongemakken op de koop toe ;-)

Lies zei

Mijn mama is 94 (woont sinds 12 jaar bij me). Zò oud worden is gezellig..., 'k wil tekenen...
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Eindigen in schoonheid ... dat is altijd mooi , maar bij het ouder worden komen ongewild vaak lichamelijke problemen. Je kan dan gaan zitten kankeren of het moedig dragen. In elk geval is een mens nu eenmaal gemaakt met een deel emoties die mekaar vaak tegenspreken. ♥

Anoniem zei

Hallo,
Ja ondanks de rimpeltjes, het grijzend haar, de ogen die wat minder scherp zien, het gehoor dat niet alles meer opvangt, de benen die al eens stram aanvoelen, de rug die van tijd tot tijd zich eens laat voelen, het geheugen dat soms een steekje laat vallen... om maar te zeggen, ouder worden voelt men stilaan aankomen. Maar inderdaad beter op die manier dan jong het aardse bestaan te moeten verlaten. Wat men in een leven aan ervaringen en belevenissen doormaakt, doet af en toe de kwaaltjes vergeten.

Mey zei

Maar er komt bij sommigen wel een punt dat je dat niet meer zeker kunt zeggen. Soms komt dat moment helaas veel te vroeg.

Maar als ik kon tekenen voor de gewone normale ouderdomskwalen, toon mij maar dat papier waar ik dat kan doen. Ik zou ervoor gaan!

Pagina's