2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

16 jun 2014

Zij die geen klok missen, hebben alle tijd.

10 opmerkingen:

fotohanvogel.blogspot.com zei

En wij hebben deze tijd als gepensioneerde :-)

Tot weer later!

Kay ♥ zei

Ik draag zelden een horloge,
alleen als ik ergens op tijd moet zijn, tijd is mijn vriend niet !
huggels.

Medium Marianne zei


In een tijdloos leven, mis je niets ;-)

די מריו zei

Ik heb alle tijd, maar helaas de leefomgeving niet altijd.

Love As Alwyas
Di Mario

Suske. zei

ik draag nooit een horloge maar heb altijd tijd te kort !

willy zei

de leeftijd heeft me dit geleerd

Rebbeltje ★ zei

Zij die de klok wel missen hebben ook alle tijd...klokje van gehoorzaamheid tikt dan niet :)

Ann zei

Tijd is moment na moment na moment ...

Anna zei

Te leven zonder tijdsdruk... lijkt me zalig :-)

HansDeZwans zei

Ik heb nooit een horloge om maar gelukkig heb ik mijn gsm altijd in de buurt.

Pagina's