2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

18 jun 2014

Vergeet niet door het zoeken wat je eigenlijk zoekt.

13 opmerkingen:

Lutje zei

soms zit je idd iets te zoeken en weet je niet meer wat, omdat je van alles tegenkomt

gerdaYD zei

Goh Aatje, op mijn leeftijd gebeurt dat dagelijks *wink, big smile*

Anna zei

Ik zoek niks, ik zie wel wat er op mijn weg komt :-)

Suske. zei

zoek en je zult niets vinden !

Suske. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Suske. zei

zoek en je zult niets vinden !

Kay ♥ zei

Als je stopt met zoeken, ontstaat de mogelijkheid dat je ontdekt dat je er al bent.:p

Medium Marianne zei


We worden ook een daagje ouder hè Aatje,
en dan vergeet je waar je naar op zoek was ;-)

willy zei

ik wou hierop iets zeggen, maar ik ben het kwijt

De buurvrouw zei

Ik vergeet nu al alles.. hihihi..
Liefs..

De buurvrouw zei

Ik vergeet nu al alles.. hihihi..
Liefs..

De buurvrouw zei

Ziede wel.. vergeten dat ik het al gestuurd had.. hahahaha.

Ann zei

Meestal besef je pas wat je zocht als je het gevonden hebt.

Pagina's