2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 jun 2014

Vaarwel nog niet gezegd,
weet je toch dat het ooit komt,
het afscheid nemen
dat geen afscheid zal zijn.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Afscheid nemen is nooit gemakkelijk.
Wel ligt het eraan waarvan je je afscheid wil/moet nemen.

Mooie dag vandaag.

Lutje zei

afscheid of een knuffel geven aan iemand die je even moet missen is gelukkig niet zo erg dan een echt afscheid....

Anna zei

Mooie overdenking :-)

merel zei

afscheid voor even is niet zo erg als afscheid voor altijd, hopelijk is het het eerste

gerdaYD zei

Vaarwel, adieu, goodbye, so long
Ik zal je erg missen
Au revoir, tabee, tot ziens, sayonara
Ik zal altijd aan je denken

Elke dag dat je weg bent
Zal ik een boompje voor je planten
Blijf dus niet te lang weg
Anders verdwaal ik in een bos

Vaarwel, adieu, goodbye, so long
‘k zal je vreselijk missen
Au revoir, tabee, tot ziens, sayonara
Ik zal altijd aan je denken
© Herman Van Veen

... maar hopelijk zeggen wij geen vaarwel tegen elkaar maar tot ziens en hopelijk tot morgen!

klaproos zei

tja A, alles wat een begin heeft heeft ook een einde....

willy zei

nooit gemakkelijk om afscheid te nemen...

Kay ♥ zei

Ik hou niet van afscheid,
ik haat het grondig,
proefondervindelijk
kwamen zij die afscheid namen
zelden terug,
het gevoel daar dan alleen te staan
leegt je ogen en je hart,
dus zeg ik nooit tot ziens
maar graag tot een andere keer.
De mens is vluchtig in herinneringen. ♥

די מריו zei

Wat is een afscheid. Misschien kom je elkaar ooit weer tegen.

Love As Always
Di Mario

Medium Marianne zei


Wat in het hart zit,
kent geen afscheid of vaarwel.

Rebbeltje ★ zei

Afscheid nemen waarvan is dan de vraag...

Even wachten op die wasbeurt tot je oud en versleten bent...heb je nog wat te wensen ;)

Rebbeltje ★ zei

Ga je vliegen of zie je ze vliegen...ja ook een vorm van afscheid ;)

Fijn weekend

Suske. zei

niets blijft voor eeuwig !

Lies zei

Ook na je 'gespinsel' van vandaag blijft het een moeilijke...
Lie(f)s.

Pagina's