2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 jun 2014

Maak er het beste van, klote is het al.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Welkom terug...!!
Alle begin is moeilijk, ook na een korte vakantie.
Goede start van alles weer.

Lutje zei

je weet 't ;-)

Merel zei

En zo proberen ondanks alles toch het positieve te zien . En je bent er weer zie ik

Sjoerd zei

haha, was het maar klote...

gerdaYD zei

Oei, heb jij het moeilijk dan? Ik hoop van niet en ook dat je er iets van maken kan, ook al lijkt het nu klote...

klaproos zei

ik vind het best meevallen a:-)

Kay ♥ zei

Het is klote,
het leven is als een kinderhemd,
te kort en bescheten,
en wij maar denken dat we er het beste van maken poeh ...
wist niet dat de mensheid zo onverschillig en koud was.
Alle liefs ♥

willy zei

zo zou ik het niet stellen, het kan best meevallen

Medium Marianne zei


En dat is best klote ;-)

ria zei

toch geen "klote" vakantie, hoop ik.

liefs,
ria39

Vanessa zei

Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn, maar ook op die dagen kunnen we er beter het beste van maken.
Groetjes, Vanessa

Rebbeltje ★ zei

Is dat zo... ???
Denk dat ik dan eerder ben begonnen met er het beste van te maken :)

Suske. zei

Dat is een feit.

curieuzeneuzemosterdpot zei

niks is klote!
en 't beste hebben we al! :-))

Pagina's