2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

8 jun 2014

Ik was het bijna, bijna vergeten.

9 opmerkingen:

Lutje zei

bijna vergeten is niet vergeten, het zat gewoon wat verder in je geheugen

Sjoerd zei

Bijna is nog net niet helemaal. Er is nog hoop...

gerdaYD zei

Moest ik nu weten wat jij bijna vergeten bent Aatje... dan zou ik je misschien kunnen helpen. Al was het maar door je te zeggen dat vergeten niet erg is.
OT: jammer dat je niet van die warmte hield, maar vandaag zal je daar precies geen last van hebben, dus die ventilator mag weer de kast in hihi.

klaproos zei

en toen was iemand zo goed om je eraan te helpen herinneren en zat je er weer middenin:-)

Kay ♥ zei

Sinds jij blijkbaar alles vergeet,
ben je bijna in vorm om van die vrijheid te genieten ♥

willy zei

maar het pakte dus anders uit....

gelukkig maar ..of toch toch niet ?

Suske. zei

Zo erg ben je er nu ook weer niet aan toe hoor !

די מריו zei

Totdat je er weer over begon...

Love As Always
Di Mario

ria zei

ik was bijna vergeten dat ik een pauze nam,
maar nu ik hier toch ben
een groet om je niet te vergeten,

ria39

Pagina's