2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

7 mei 2014

Volledig, is vol en ledig tegelijk.

15 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Iets is volledig als het helemaal klaar is.
Maar wanneer is dat...?
Nog maar even wat ruimte openhouden om er wat bij te doen.

Lutje zei

volledig vol, volledig leeg, eigenlijk is het een woord dat niet nodig is?

gerdaYD zei

Fijne woordspeling, die moet ik onthouden!

Miss M zei

Super quote !!

Happy Hulk zei

Nooit zo bekeken maar je hebt VOL KOMEN gelijk

HansDeZwans zei

Dat is een goeie.

Kay ♥ zei

Het is moeilijk voor een lege zak rechtop te staan.
Is hij half gevuld komt te wet van Murphy erop af.
Is hij vol wordt het te zwaar,
en bij het leeg zijn is hij zonder betekenis.
Een gevulde hand lacht altijd :-)

Anoniem zei


Een heel mooi doordenkertje die alles zegt.

Sjoerd zei

Alles bij elkaar dus.

Rebbeltje ★ zei

Helemaal gelijk :)

Rebelse Huisvrouw zei

Er zijn ontzettend veel woorden die elkaar tegenspreken - als ik in bed lig en niet kan kan slapen probeer ik altijd weer nieuwe te zoeken. Net zoals bijvoorbeeld 'ontnuchteren' - het woord nuchter zegt al genoeg maar nu wordt het weer ontkracht door die 'ont' ervoor. Is toch raar???!!?

De buurvrouw zei

Als het in 2 gesplitst is toch!
Greetz.

max zei

mooie is dit

Lies zei

Nooit zo bekeken !
Lie(f)s.

ria zei

waar blijf je het vandaan halen?
of komt het in je dromen?
Bij mij gebeurt het soms dat ik een oplossing zie terwijl ik slaap.
gek hé.

ria39

Pagina's