2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 mei 2014

Met een beetje geluk zijn we morgen het vergeten dat wat we niet zouden vergeten.

21 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

er is altijd wel iets of iemand die ons helpt herinneren .. :-)))

Marjolijn. zei

Niet alles hoeft vergeten, herinneren kan je ook blij maken..!
Goede start van de nieuwe week.

Lutje zei

alzheimer light...

gerdaYD zei

Met een beetje geluk herinneren we het ons wel Aatje, want wat zou een mens zonder herinneringen zijn?

Sjoerd zei

Ook al HIV (heb ik vergeten)

merel zei

en dan hoef je ook niet meer te denken van wat ben ik nu ook weer vergeten

די מריו zei

Waar ging dit ookal weer over... Vergeten. Maak niet uit zegt Yaron dan altijd.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

whaaaa, ja,
a, machtig mooi deze :-)

Satoriwoman zei

wish it were true

willy zei

sommige dingen blijven wel hangen...

Kay ♥ zei

Moest je weten en kennen wat ik al vergeten ben… je zou een slimme kerel zijn. Men neme een notablokje erbij :p

Anoniem zei

Naarmate men ouder wordt, laten de grijze cellen het al eens afweten. Gewild of ongewild, de mazen in het net worden groter. Hoe sterk men er dikwijls ook aan denkt, iets zeker niet te vergeten... juist, over wat ging het alweer? Vergeten dus. Toch kent men ook heldere momenten, waarop schijnbaar vergeten dingen, opnieuw in herinnering komen.

Rebbeltje ★ zei

Hou het een beetje bij deze...wel laptop bij maar erg traag...
We genieten van de Griekse zon die er niet is whahaha
Vanaf morgen hier zomers...groetjes

ria zei

dat zou ik erg vinden.
ook al herinner ik het misschien niet,
ik zou toch liever weten
dat ik iets ben vergeten (lol)

beste vriend A, ik vind het hier bijzonder leuk.

Lutje: alzheimer light (das een goei)

fijne week en tot morgen?
ria39

Kay ♥ zei

zeg Brabants werkpaard,
zelf al eens tegen de spant ener vuistje gelopen? ik doe je écht nog wat hé ... wég :p

christiene zei

Dat zou zo maar kunnen
Maar ja je hebt ook wel eens een goede dag....
al weet je niet meer wat gisteren was.
Een groetje.

Vanessa zei

Dikwijls denk ik 's avonds "dat mag ik morgen niet vergeten", en dan ben ik het 's morgens toch weer vergeten.
Nog een fijne dag,
groetjes, Vanessa

Salty Letters zei

Help me onthouden :)

Lies zei

En toch... 'k Wil er nog iets over onthouden...
Lie(f)s.

Happy Hulk zei

Klopt, wat vandaag een probleem is zijn wij volgende week vergeten
Wat een sullen zijn wij!

Rebelse Huisvrouw zei

Soms ben ik het na een uur al vergeten. Weet niet wat dat is de laatste tijd...

Pagina's