2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 mei 2014

Ik heb veel zonden niet begaan, zogenaamd omdat ik wijzer was,
maar volgens mij was het gewoon pure lafheid.

10 opmerkingen:

Lutje zei

soms mag je al eens laf en wijs tegelijk zijn ;-)

Anoniem zei


Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Wat voor de één een zonde is,
is voor de ander een wijze les.

Anna zei

Whoeha, dit is voor mij heel herkenbaar... grote mond, klein hartje en anderen maar laten denken dat sommge besluiten uit pure wijsheid genomen zijn... ja, 't zal wel :-)

Sjoerd zei

Voor sommige dingen hebben we inderdaad het lef niet.

klaproos zei

whahaha maakt niet uit, als j enu maar plezier hebt in je leven A:-)

willy zei

ik wil er wel nog enkele doen

max zei

zouw meschien wel kunnen

Kay ♥ zei

Wat is wijzer, ze begaan en denken ik ben de Man, ze niet begaan en denken was ik nu laf.
Laat ons stellen dat men een zonde begaat en ze achteraf maar beseft, spijt na de daad telt niet meer.
Laat ons puur laf zijn ...
maar wat als men ze wel begaat zou het dan niet laf en Zonde zijn om ze niet begaan te hebben.
En dit op een late avond pftt ♥

Rebbeltje ★ zei

Je kan niet alle fouten zelf maken...ook wat voor een ander overlaten.

curieuzeneuzemosterdpot zei

ohhh .. maar je hebt nog tijd genoeg om nog hééééééél veel zonden te begaan, aaa!

veel plezier ermee! :-))

Pagina's