2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

8 mei 2014

Er wordt mij veel toegedicht, maar geen gedicht.

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

Hihi, mij is het wel eens gedaan, al was het dan een haiku:
kanon in aanslag
fotograge stoorsenioor
op heterdaad betrapt
© Erik de Sonville
Ooit zal jou dat ook wel eens overkomen Aatje,want jij verdient beslist een gedicht!

Lutje zei

hahaha, wie weet wat :o)

Anoniem zei


Je bent op jezelf al een gedicht Aa-tje ;-)dus geen gedicht nodig.

Kay ♥ zei

Oh ik heb wel een pak woorden voor jou klaar, maar dat is geen dicht ...
stel,
je hebt een vriend
die door sommige bloggers wordt geliefd,
dat heeft hij wel verdient
door de jaren heen

door zijn inzicht en gespinsel
moet je hier wel rust vinden
want terwijl hij zinnen spinde
krijgen we hier het dagelijkse leven

zou ik dan niet elke dag,
met graagte een reactie geven
want hij is de moeite waard

stelt hij zich nu op
als zottekop
of als een diepgevoelig mens
onze wens
is, we komen hier graag
laat het langer zijn dan na vandaag

mocht ik u minnen
ik zou beginnen
met een dicht speciaal voor jou,
omdat ik van je woorden hou.

K die een poging deed, groet :p

Rebbeltje ★ zei

Wat niet is kan nog komen...haha maar niet van mij das zeker grijnzzzz

willy zei

dat heb je ongetwijfeld nog te goed

Pagina's