2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 mei 2014

Een beetje vloeken, een beetje zuchten, bijna weekend.

8 opmerkingen:

Lutje zei

ik ben de hele week thuis, dus voor mij is het een hele week weekend :o)

gerdaYD zei

Oei, en ik die dacht dat het weekend voorbij was... of begint het nu pas voor jou? *wink, big smile*

די מריו zei

Vloeken doe ik niet.. maar het is wel bijna weekend. Nog maar een paar nachtjes slapen.

Love As Always
Di Mario

Suske. zei

moet het weekend nog beginnen ????

Kay ♥ zei

En dan grollen als het weer blauwe maandag wordt :p
K die AhA zegt groet ;-)

willy zei

daar kijk ik nu nog niet naar uit

Sjoerd zei

De eerste zit er al weer op, na morgen nog een dag en dan wordt het alweer vrijdag...

Rebbeltje ★ zei

En dan begint de week weer van voren af aan...

Pagina's