2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 mei 2014

Doe iets,
maakt niet uit wat,
dus ik doe niets,
doe ik toch iets.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Het is nu tijd om te genieten van de dingen die mogen en niet moeten.
Mooie dag vandaag...!

Flavie zei

Zalig niets doen... soms toch :)

Sjoerd zei

Dat klopt als een zwerende vinger, en je kunt geen fouten maken als je niks doet.

willy zei

niets doen.. zie ik zo niet zitten

ria zei

en al terug van "iets" te doen?
genoten, hoop ik?

groetjes,
ria39

Anna zei

Ademen al op z'n minst ;-)

Lies zei

'k Frons even mijn voorhoofd...
Lie(f)s.

Merel zei

Als je het zo bekijkt heb je gelijk

Kay ♥ zei

Alles of niets:
maakt niet uit, als het je maar voldoening schenkt.
K die aan de A denkt, groet met een ♥

Anoniem zei

Ook eens niet actief zijn, maar passief genieten en ontspannen, is ook een vorm van doen. Weliswaar niet uitputtend, maar toch voldoening gevend. Er zijn tijden van daden en momenten van rust, geen van beide kan men ontberen. Dus gewoon even zalig genieten en zien wat komt.

Lutje zei

je doet wel altijd iets,, iets teveel of je vervelen, maar iets is het

Pagina's