2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

22 mei 2014

Computer, de laatste loot van de evolutie.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Misschien wel, in ieder geval eentje die heel snel gaat met evolueren.
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

denk je? wie weet wat ze nog gaan uitvinden?

gerdaYD zei

Binnen afzienbare jaren komt er wel weer een nieuwe loot denk ik. Nu al zijn ze daar druk aan bezig, wie weet wat de toekomst brengen zal? Dat zal er sneller zijn dan je denkt!

Sjoerd zei

Ik waag dit te betwijfelen. KI wordt de laatste loot.

klaproos zei

:-) ik denk dat er nog wel een komt a:-)

Kay ♥ zei

Weet niet want de technologie staat niet stil,
mss ontwikkelen ze een tram om naar de sterren te reizen,
of een mechanisme om plaaggeesten naar de maan mee te schieten, wie zal het zeggen?
Ben al blij met een kruimeldief en een knopje Delete :p

De buurvrouw zei

Ik vrees ervoor!
Fijne dag A-tje!

max zei

dat denk ik niet hoor

Baps zei

De laatste lootjes...

Anna zei

Je hebt natuurlijk computers en computers hé... volgens mij is het laatste woord daarover nog niet gezegd :-)

Lies zei

Zou het ?!
Lie(f)s.

ria zei

dachten we dat ook niet bij de gloeilamp, of de telefoon?
Maar opgepast de loten die nog volgen zijn niet allemaal om de mens te dienen, zoals de chip die in de mens zou worden ingeplant.
Weg met de vrije wil, Big brother is watching you.
Voor mij "no chip in my body!"
Grapje? neen, er wordt volop aan gewerkt en niet door brave lieden. Staat er niet in het evangelie: "weest waakzaam".

groetjes,
ria

merel zei

er zal nog wel iets komen hoor, iets nieuws.

Geniet maar van je time out , tot ....

Pagina's