2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 mrt 2014

Waarom moet ik het daar gaan bekijken, als ik het hier nog niet heb bezien.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Nu moet ik denken aan de massale uittocht in de zomer naar het buitenland. Terwijl ze niet eens hun eigen Nederland goed hebben bekeken.

Lutje zei

je moet zoveel mogelijk zien en ervaring opdoen, je moet hetzelfde niet blijven bezien vindt ik persoonlijk

LUC zei

Als ik alles wil zien wat ik wil zien , heb ik nog twee levens nodig denk ik ! Dus doe ik het nu !

Sjoerd zei

Daar ben ik het helemaal mee eens...

gerdaYD zei

Misschien omdat het gras daar groener is? *wink, big smile*

Ann zei


Als je het hier niet ziet, zal je het daar ook niet zien. Zien is meer dan kijken.

Kay ♥ zei

Niemand weet zoveel slecht van ons als wijzelf; en toch heeft niemand zo'n goed idee van ons als wijzelf.
als je dat doorziet, geef dan je ogen de kost,ogen nemen waar ...
dus waarom oogkleppen dragen ;-)

Anoniem zei


Soms mag je weleens elders gaan kijken
zodat je het van dichterbij ook kan zien.

Happy Hulk zei

Schiet dan toch eens op! ;-)

Pagina's