2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

20 mrt 2014

Of je het leuk vind of niet, dingen gebeuren, of je ze leuk vind of niet.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja hoor, alles gaat gewoon door.
Gelukkig maar, anders zou vandaag de lente niet beginnen.
Fijne dag.

gerdaYD zei

Je hebt natuurlijk gelijk, maar soms kan je het verloop van de dingen wat bijsturen... toch?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Dat is zowel positief of negatief. Maar niet alles gebeurt zomaar, vaak draag je er een steentje toe bij.

klaproos zei

inderdaad, wat doe je ermee is de vraag :-)

די מריו zei

Gewoon ervaren. Sommige dingen lijken niet leuk, maar kunnen toch nog leuk uitpakken.

Love As Always
Di Mario

willy zei

en dat kan best meevallen

Kay ♥ zei

Hierover zou ik een gazet kunnen schrijven maar om het bij bloggen te houden dan het volgende, en geloof me leuk vind ik het niet.
Het overkomt een mens ...
er zijn er die veroordelen,
die schimpen en flemen,
waar je drie keer moet gaan om 1 reactie te verdienen, en dan meestal nog nietszeggend.
Zit je soms uren te sjorren en te pleuren een menswaardige tekst, amusant of serieus neer te pennen
waarop het antwoord luidt: Geniet van het zonnetje.
Ooit lang geleden schreef een blogster dat haar moeder was heen gegaan, en iemand schreef: geniet van uw dag. Leuk? om u zelf dood te lachen.
Dezer dagen ontdekte ik het fenomeen dat er gelezen wordt, tot 4 x per dag zonder een reactie te krijgen, goed wetend dat ik daar langs ben geweest.
Leuk? neeuuut maar ja wat wil je, als je liever lui dan moe bent.
Ik stop hier mijn relaas, wring nu mijn natte dweil wat uit en ga richting mijn mail waar er ene zijnen toot moet gepoetst worden.
Kan hij daarna in de zon gaan zitten drogen, terwijl het commando toekijkt :pppp

Anoniem zei

Hallo,
Jammer is het natuurlijk, dat men het verloop der dingen niet kan beïnvloeden en dat men dus afhankelijk lijkt te zijn van datgene wat het lot met ons van plan is. Hoe dan ook, het gebeuren aanvaarden lijkt een grote stap, wat ook de gevolgen daarvan mogen zijn. Niet elke dag verloopt volgens plan en of het nu een positieve, dan wel een negatieve invloed heeft op het gedrag, dat hangt af van de ene persoon tot de andere.

De buurvrouw zei

Yep,alles gaat zijn gangetje..
en we moeten het nemen zoals het komt.

Anna zei

Yep, geen speld tussen te krijgen :-)

Anna zei

Yep, geen speld tussen te krijgen :-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

reden genoeg dus om alles plezant te vinden!

of toch bijnà alles! ;-)))

fotorantje zei

inderdaad, wat moet gebeuren zal gebeuren, en dan heb je het te ondergaan en het wat bij te sturen waar kan

Rebbeltje ★ zei

Soms domme pech

Pagina's