2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 mrt 2014

Na het realiseren van een fantasie,
heb je soms de realiteit,
of soms een illusie,
en heel soms beide….
dan is de illusie de realiteit,
en de realiteit een illusie.

15 opmerkingen:

Lutje zei

....ik ben wakker.....:o)

Marjolijn. zei

En daarna weer snel aan een nieuwe droom beginnen..!

Fijne dag vandaag.

gerdaYD zei

Een heel ingewikkelde, maar beslist ware wijsheid die je aan het denken zet Aatje!

Suske. zei

leven wij echt of dromen wij dit allemaal ?

Kay ♥ zei

Is niet alles illusie en illusie niet alles ?
maar
Illusies zijn de vlinders van de lente van het leven.
denk hier even over na en dan zie je de realiteit wel ♥

Kay ♥ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sjoerd zei

volgens mij is dit fiction...

De buurvrouw zei

Ik denk soms dat ik te weinig fantasie heb.

A van de Aa zei

Maakt niet uit buurvrouw, zo lang je maar fantastisch bent ..!!

Anoniem zei

Hallo,
Tja realiteit en illusie, soms ver uit elkaar, soms heel verwant, ook dikwijls verweven. Vaak is men een illusie armer of rijker, al naargelang de verwachtingen. Soms verloopt het in het leven niet zoals men wenst, dat is dan de realiteit en wat betreft de illusie... ook daar wordt men soms beter van...

Kay ♥ zei

Stond ik hier nu in duo ? oeps ...
oh samenzwering tss Fire en Biker,
nu gaan we het krijgen :p

Anna zei

Zeg maar gerust soms een complete desillusie maar goed zo gaat dat soms in het leven nietwaar :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Kan ik ook blijven dagdromen?

די מריו zei

Net zo als vriendschap een illussie is?

Love As Always
Di Mario

merel zei

ik heb het een paar keer moeten lezen ....

Pagina's