2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 mrt 2014

Ik heb veel dingen fout gedaan, maar van de meeste wel van genoten.

25 opmerkingen:

DianaD zei

Dat maakt het dan toch wel een stuk zachter.

Marjolijn. zei

Je bent niet de enige, fouten maken doen we allemaal.
Genieten is leren...!!

Fijne dag vandaag.

Lutje zei

maar goed dat je achteraf plezier aan beleefd, een trauma zou erger zijn

LUC zei

Ook veel van gespeten hoor ! maar ook van genoten ! ;-)

Sjoerd zei

Lekker toch...

Suske. zei

als het maar lekker is !

gerdaYD zei

... en dat hoop ik ook voor jou, uit de grond van mijn hart. Nergens spijt van hebben maar van alles genieten, ook al had je het misschien anders willen doen achteraf, elke keuze, elke beslissing is immers de moeite waard!

Ann zei


Haha. Dan heb je dan toch al gehad.

klaproos zei

dat klinkt wel goed:-)

Flavie zei

Het is leuk, eens deugeniet te zijn...

De buurvrouw zei

Dat vind ik een moeilijke.. het is te zien hoe fout dat het was zeker en hoe hard je er dan van genoten hebt?
Have a nice day!

די מריו zei

Voor fout zit nog een traject van niet helemaal goed. En dat is misschien wel een mooi traject.

Love As always
Di mario

Kay ♥ zei

Er zijn er zo een paar die ik graag eens zou overdoen,
andere wil ik liefst zo snel mogleijk vergeten.
Maar ze zitten mee in mijn levensbagage, en heel af en toe moet ik erom lachen, muurbloem als we waren ♥
maar alles blijft gedaan en onherroepelijk ;-)

Anoniem zei


Ohhh Aa-tje toch, dat had ik niet achter je gezocht ;-)

christiene zei

Als je er van genoten hebt daar gaat het om.
Geniet ze!
fijne dag.....

Anoniem zei

Hallo,
Tja wie heeft nooit iets fout gedaan? Verkeerd gehandeld? De zaken niet correct ingeschat? Waarschijnlijk de meeste mensen. Echter niet allemaal zullen ze het dan ook (h)erkennen. Wellicht is het meestal zo, dat iets doen wat niet hoort, dubbel zoveel genot teweeg brengt. Denk maar aan de kwajongensstreken van vroeger. Op latere leeftijd wordt alles meer beredeneerd gedaan en is de kans op fouten al wat kleiner. Levenslessen en ervaringen veranderen vaak een mens zijn attitude.

ria zei

't is te hopen dat anderen er niet onder leden...
oei ik ga weer de belerende toon op, sorry.
ria39

Happy Hulk zei

Genieten van het foute
Genieten van het goede
Er wordt heel wat af genoten

Rebelse Huisvrouw zei

Nou en of! Een goede vriend van me zegt altijd: 'ik heb vooral spijt van de fouten die ik NIET gemaakt heb' en hij lacht er geheimzinnig bij.

willy zei

als je er maar deugd van had...

fotohanvogel.blogspot.com zei

JUIST, ik ook, en zou het zo weer doen :-)

Anna zei

*grijns* en dat is toch het bijzonderste hé... genieten :-)

merel zei

ook van fouten waar je van genoten hebt kun je leren

curieuzeneuzemosterdpot zei

hopelijk ook van alle 'fouten' de meeste lessen geleerde! :-))

Rebbeltje ★ zei

Als je er maar van geleerd hebt dan kan het niet fout zijn...

Pagina's