2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 mrt 2014

Iedereen hoort ergens wel bij, al is het maar dat hij ergens niet bij hoort.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Inderdaad, want een pak mensen horen nergens bij...

די מריו zei

Eigenlijk is dat weer in hokjes plaatsen en dat moeten we eigenlijk niet doen.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

Waar ik bij hoor zijn de mensen die mijn hart kregen, al zijn het er niet veel. De rest is bijkomend omhulsel, dat is de samenleving
waar ik niet in hoor, omdat ik bepaalde wetten en voorschriften durf te hekelen. Laat mij dan maar die eenzaat zijn, die past in haar eigen wereld ;-)

Anoniem zei


Onderscheid zal er altijd zijn.
De een is een kuddeloper,
de ander een einzelgänger.

fijn weekend ;-)

Anoniem zei

Hallo,
Voor alles in het leven bestaan er wel vakjes, groepjes, klassen en soorten. Ongeacht iemands overtuiging, religie, huidskleur of afkomst, hoort men wel ergens bij. Zelfs al is men in niets geïnteresseerd, streeft men geen enkele strekking na, is men a-politiek... dan tenminste behoort men tot de groep van diegenen die niet beseffen dat ze leven. Maar ze horen dan toch tenminste ergens bij.

Rebbeltje ★ zei

Moet beter lezen geloof ik haha

Anna zei

Zolang ik in de eerste plaats maar bij mezelf hoor maakt de rest me niet zoveel uit :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Elke eenling is dus een element van zijn verzameling.
Bijna moderne wiskunde.

Pagina's