2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 mrt 2014

Het moment om van nu naar hiernamaals, is een ogenblik.

17 opmerkingen:

Lutje zei

als je het zo bekijkt is ieder moment een ogenblik.....

gerdaYD zei

Ik vrees dat we het met het nu moeten doen, ik geloof immers niet in het hiernamaals. Dus geniet van elk moment dat je op aarde mag beleven Aatje!

klaproos zei

we wachten daar hopelijk nog even mee:-)

Sjoerd zei

ik hoop het voorlopig nog niet mee te maken...

Kay ♥ zei

In een flits is er het einde,
maar naar men zegt één van de mooiste panorama's ♥

willy zei

ik wil je best geloven, maar ik ben niet gehaast

De buurvrouw zei

Ietsje meer dan 1, 3 misschien?
Uit eigen ervaring moet het er goed zijn, het gevoel is gelukzalig.. maar ik moest terug..
Greetz.

Rebbeltje ★ zei

Wat ik nog lang uit wil stellen.

Ann zei

Alles is een ogenblik

Wil/Zizy zei

Dat kan jij toch niet weten..Je bent er nog.

Groets
Wil/Zizy

Anoniem zei

Hallo,
In het leven kan het vaak heel vlug gaan, zelfs nog vlugger eindigen. De dood kent op dat vlak geen genade. Op de meest onverwachte momenten gebeurt vaak de overgang van leven naar de dood. Of er leven is na de dood? Een vraag die nog niemand heeft weten te beantwoorden. We zullen het zelf moeten ervaren, doch zullen het antwoord niet meer kunnen geven, daarvoor is er juist één ogenblik te weinig.

Anoniem zei


Een fractie van het moment daar..

Salty Letters zei

Dus kijk uit als je een knipoog krijgt ;)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Maar de weg er naar toe kan lang en zwaar zijn.!

Anna zei

Yep, je bent er in een oogwenk :-)

max zei

denk daar niet aan,vind het het pijnlijk

Rebelse Huisvrouw zei

Het is bijna eng, die wetenschap. ELKE seconde kan het voorbij zijn. Als je daar te lang bij stilstaat word je toch wat nerveus...

Pagina's