2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

24 mrt 2014

Het leven schijt ooit een keer op je,
al is het maar door een duif die je tegenkomt.

11 opmerkingen:

Lutje zei

Sometimes in life, shit happens that you didn't want. But, you still need to push through it like the strong person you are.

Marjolijn. zei

Het kan je zomaar overkomen, en stinkt ook nog.
Goede start van de nieuwe week.

gerdaYD zei

Hopelijk is het een niet al te grote duif zodat het geen al te grote vlek op je pak wordt! Hihi.

Ann zei

Of een zeemeeuw, tussen je krullen :)

Ervaringsdeskundige.

Kay ♥ zei

Just, en soms heb ik aan alle dagen het schijt,
maar mijn confrontatie met een meeuw
daar kreeg ik pas de Kak van ;-)
alle liefs ♥

willy zei

onlangs een meeuw...

en dan sta je daar in de belangstelling

ria zei

Dat kan je nu niet beter zeggen...
dat driestel hier,
die kennen er wat van...amaai.
Als ik een foto wil plaatsen moet
ik eerst alle str....weg retoucheren.
Zo'n tortel groeit op 1 dag, vooral in motoriek en gedrag,
als een mensenkindje op een heel maand.
Mooi om zien. Gisteren zat het al
zijn pluimen te pikken en te schikken.
De dons is allemaal weg.
De ouders komen nog voeren,
maar zijn veel weg.
Ze maken elkaar opnieuw het hof.
Hebben dan ook 5 à 6 weken kalmpjes aan gedaan.

nieuws en foto's volgen binnenkort.

liefs,
ria

ps. ja, ik heb goed geslapen, dank u wel.

Anna zei

Proper zé :-D

Anoniem zei

daarom rijd ik altijd met een boog onder lantarenpalen door.(glimlach)

Sjoerd zei

Eens krijg je een voltreffer...

Rebbeltje ★ zei

Een groot draagvlak kan veel opvangen :)

Pagina's